Kierunek Kreatywny autorem kampanii dla Ekoparku

Ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kierunek Kreatywny autorem kampanii dla Ekoparku

Kampania pokazuje, że proces wyboru mieszkania opiera się na osobistych, często bardzo specyficznych filtrach. Zamiast standardowego podejścia, które zazwyczaj koncentruje się na filtrowaniu ofert według podstawowych kryteriów, w kampanii pokazane są specyficzne sytuacje konkretnych klientów jak np. posiadanie psa czy dorastające dzieci, które chcą już same chodzić na plac zabaw. Korzystając z takich sytuacji, Ekopark obiecuje, że na każde “Wysokie wymagania” odpowie nie jednym, a wieloma ofertami zapewniając klientowi wybór.

Strategia komunikacji i pomysły na formaty przygotowane zostały przez agencję reklamową Kierunek Kreatywny. Kampania prowadzona w social media, OOH, oraz lokalnych rozgłośniach radiowych.  

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero