SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Klasa sama w sobie" w kampanii nowej Škody Octavia (wideo)

W telewizji, radiu, internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania nowego modelu Škody Octavia. Akcję prowadzoną pod hasłem "Nowa Škoda Octavia - Klasa sama w sobie" przygotowała agencja Opcom.

Article

Nowa Škoda Octavia to kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii "Rok nowości Škody".

Kampania modelu "Nowa Škoda Octavia - Klasa sama w sobie" potrwa do końca maja br. Akcja obejmuje telewizję, radio, internet (dedykowana landing page), prasę i outdoor. W ramach działań przygotowany został spot do telewizji i internetu oraz kilka wersji billboardów sponsorskich.

Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii i wszystkie materiały (w tym spot oraz reklamy radiowe) odpowiada agencja Opcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Klasa sama w sobie" w kampanii nowej Škody Octavia (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl