SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klienci Reserved odbiorą zakupy w Paczkomatach. InPost zawarł umowę z Grupą LPP

Operator logistyczny InPost nawiązał współpracę z Grupą LPP, właścicielem pięciu marek odzieżowych. Od 1 października br. klienci e-sklepów Reserved w Polsce mogą zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości takiego odbioru zakupów w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP - Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Jak informuje InPost klienci sklepów Reserved mogą odbierać swoje zakupy przez dostępne w trybie 24h/7 Paczkomaty. InPost udostępnił też użytkownikom aplikację InPost Mobile - dzięki niej kupujący mogą m.in. sprawdzić wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji dostawy oraz śledzić drogę przesyłki.

- Preferencje i zachowania klientów zmieniają się wraz z rozwojem cyfryzacji, która napędza transformację w handlu detalicznym – zaznacza w komunikacie Rafał Brzoska, prezes InPostu. - Grupa LPP jest świadoma zmian na rynku i w swojej strategii stawia nie tylko na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych, ale także rozwój sieci sklepów internetowych. InPost jest świetnym partnerem logistycznym dla sklepów internetowych – aż 52 proc. kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Dane te wskazują nie tylko na korzyść w postaci satysfakcji klientów, ale również zwiększenia sprzedaży e-sklepów, w których Paczkomaty są oferowaną opcją dostawy zakupionych produktów.

Jak zapowiadają InPost i Grupa LPP w ramach partnerstwa planowane jest także rozszerzenie programu odbioru towarów w Paczkomatach przez użytkowników pozostałych e-sklepów Grupy LPP – Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Jak podaje InPost wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów jest notowany nie tylko w dużych (81 proc.) czy średnich (77 proc.) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71 proc.) i mniejszych miasteczek (74 proc.).

Według operatora w całej Polsce funkcjonuje obecnie 5 tys. Paczkomatów.

LPP chce przekroczyć w tym roku 1 mld zł sprzedaży w kanale e-commerce (wobec 712 mln zł w 2018 roku).

Dołącz do dyskusji: Klienci Reserved odbiorą zakupy w Paczkomatach. InPost zawarł umowę z Grupą LPP

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Perlator
Dobrze, że mogą, ale nie muszą.
odpowiedź
User
Meggy
Rafał Broszka, serio? Ja bym się na miejscu pana Brzoski na was obraziła ....
odpowiedź
User
hanka
Idealne rozwiązanie, tego właśnie brakowało przy zamówieniach z dowozem w sklepie Reserved.
odpowiedź