SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kobieta i Życie' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

We wrześniu 2009 roku spadła sprzedaż wszystkich miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
 

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" we wrześniu br. wyniosła 512 511 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 504 613 egz. (spadek o 9 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 429 598 egz. (spadek o 12 proc.). 

wrzesień
Wirtualnemedia.pl20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Kobieta i Życie512 511-
Dobre Rady504 613542 161
Świat Kobiety429 598458 029
Poradnik Domowy387 515500 277
Olivia252 678324 379
Claudia230 530396 706

 


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "Poradnik Domowy".

 

2009
Wirtualnemedia.plwrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogółem
Kobieta i Życie512 511516 090
Dobre Rady504 613532 958
Świat Kobiety429 598488 028
Poradnik Domowy387 515385 476
Olivia252 678276 042
Claudia230 530281 595


 

Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl