SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”

W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia”. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2016 roku wyniosła 296 984 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku zmniejszyła się ona o 4,87 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 277 439 egz., po wzroście o 4,49 proc. - jedynym w zestawieniu.

Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 2,29 proc. do 254 276 egz.

Na szóstym miejscu uplasowała się „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż zmalała o 20,53 proc. do 119 167 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

449 925

296 984

296 984

429 890

312 195

312 195

-4,87%

Świat Kobiety

389 913

277 439

277 439

404 950

265 528

265 528

4,49%

Dobre Rady

388 000

254 326

254 276

437 000

260 230

260 230

-2,29%

Poradnik Domowy

273 940

169 137

169 137

337 880

191 946

191 946

-11,88%

Claudia

288 880

165 540

165 540

354 700

190 071

190 071

-12,91%

Olivia

199 964

119 167

119 167

299 921

149 943

149 943

-20,53%

Cała Ty

179 000

94 074

94 074

212 000

109 121

109 121

-13,79%

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 13,81 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu jedyny spadek odnotowała „Kobieta i Życie” - było to 2,97 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

449 925

296 984

296 984

424 935

306 078

306 078

-2,97%

Świat Kobiety

389 913

277 439

277 439

444 906

277 282

277 282

0,06%

Dobre Rady

388 000

254 326

254 276

383 000

236 200

236 200

7,65%

Poradnik Domowy

273 940

169 137

169 137

275 070

166 622

166 622

1,51%

Claudia

288 880

165 540

165 540

268 962

148 765

148 765

11,28%

Olivia

199 964

119 167

119 167

214 962

104 705

104 705

13,81%

Cała Ty

179 000

94 074

94 074

183 500

93 717

93 717

0,38%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl