SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kocham Cię, Polsko!” hitem TVP2. Program wygrywa z konkurencją

Dziesiąty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,21 mln osób. W porównaniu do dziewiątej edycji, emitowanej rok temu, format minimalnie stracił widzów. TVP2 w paśmie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.

fot. Gabriela Machlowska Article

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków dziesiątej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,21 mln widzów, co przełożyło się na 14,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05, począwszy od 4 marca br.

Najwięcej widzów jak na razie miał drugi odcinek formatu, który zainteresował 2,23 mln osób.

Względem dziewiątej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, program minimalnie stracił widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 2,30 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 14,71 proc. oraz 12,81 proc.

Dwójka w czasie emisji show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem jest TVP1, nadająca wówczas kroniki sportowe, prognozę pogody, serial „Komisarz Alex” i filmy fabularne, co daje jej 12,89 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe; 9,63 proc.), a czwarty - TVN (również filmy; 7,62 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest pierwsza. Drugie miejsce zajmuje tutaj już jednak Polsat.

- Na popularność „Kocham Cię, Polsko!” niewątpliwie ma wpływ fakt, że to program łączący w sobie wiele elementów. Można testować własną wiedzę, ale też nabywać nową, kibicować danej drużynie, pośmiać się podczas zabawnych konkurencji, sprawdzić swoją intuicję czy obserwować, jak z różnymi zadaniami radzą sobie znane osoby - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Sibiga z firmy Rochstar, która jest producentką programu. - Dużym atutem produkcji są też gospodarze: Barbara Kurdej-Szatan, Tomasz Kammel i Antoni Królikowski. Każdy z nich wnosi do programu zupełnie inną energię, a jednocześnie tworzą świetne trio - dodaje.

W opartym na holenderskim formacie „I love your country” programie „Kocham Cię, Polsko!” rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach. W dziesiątym sezonie nowym kapitanem jednej z drużyn został Antoni Królikowski, który w tej roli zastąpił Macieja Musiała. Niezmiennie drugim kapitanem jest Tomasz Kammel, a prowadzącą show -Barbara Kurdej-Szatan.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 8,30 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kocham Cię, Polsko!” hitem TVP2. Program wygrywa z konkurencją

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Fort
Brawo TVP 2. Fajny program mający jakiś sens i przekazujący wiedzę w miłej formie.
36 24
odpowiedź
User
Zygmunt
Jedyny sukces Kurskiego to zachodni format produkowany przez zachodnia firmę.
29 19
odpowiedź
User
pavv
Wystarczy spojrzeć co wtedy nadają konkurencyjne stacje. TVN nadaje po raz 100 jakieś powtórki filmów, a Polsat bajki dla dzieci. Stąd się bierze oglądalność w/w programu... no i przy sobotniej flaszce dobrze się go ogląda bo nie trzeba się zbytnio skupiać.
37 14
odpowiedź
User
xxxx
Zdecydowanie świetny format, lekki i przyjemny.
35 12
odpowiedź
User
Xyz
fajny program, ale zdecydowanie za duzo wrzeszczą....
30 11
odpowiedź