SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

Z początkiem lutego ruszyła część digitalowa kampanii Škoda 4x4, podkreślająca trwającą od 15 lat współpracę marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Od 15 lat Škoda udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4x4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich znajdują się m.in. Škoda Octavia oraz SUV Kodiaq. Ten model okazano w ramach internetowej odsłony kampanii, w 30-sekundowym filmie. Można go oglądać m.in. na YouTube.

Kolejne części kampanii, telewizyjna i kinowa, wystartują 11 lutego. Działania prowadzone są w ramach platformy komunikacyjnej "Wszystko, co ważne".

Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Škoda świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl