Komputronik: Odpowiadamy za udany zakup

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów Komputronik. Akcja promuje niektóre z dostępnych w nich urządzeń, m.in. notebook Acer Aspire 5740G.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej od początku marca outdoorowej kampanii Komputronika wykorzystywane są cztery różne layouty. Każdy z nich reklamuje inny sprzęt dostępny w sieci tych sklepów: notebook Acer Aspire 5740G, smartfon HTC Touch HD 2, kompaktowe urządzenie wielofunkcyjne HP OfficeJet 4500 oraz przenośny dysk twardy WD My Passport Essential 500 GB. Poszczególne przekazy – pod wspólnym hasłem „Odpowiadamy za udany zakup” – podkreślają zalety i niskie ceny tych urządzeń oraz możliwość ich kupna na raty.

grafika

Akcja – zaplanowana na cały marzec – obejmuje 650 billboardów w takich miastach jak Bydgoszcz, Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa i Wrocław. Kreację kampanii przygotował dział graficzny Komputronika, a media zostały zakupione bezpośrednio w firmie Stroer.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana