Koncentrat Łowicz debiutuje w telewizji

Ruszyła niezwykle intensywna kampania reklamowa marki Łowicz, której głównym bohaterem jest nowy koncentrat pomidorowy w oryginalnym opakowaniu: minisłoiczku o pojemności 80 g.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ten najmniejszy słoiczek koncentratu, Łowicz wprowadził na rynek pod koniec listopada ub. roku. To pierwsza w historii Łowicza rekalma telewizyjna koncentratu.

Kampania, która informuje o pojawieniu się minikoncentratu w sprzedaży, jak również buduje wizerunek Łowicza jako pomidorowego eksperta, obejmie swoim zasięgiem siedem ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVP3, TVN, TV4, TVN7) oraz dziewięć kanałów tematycznych. Przygotowała ją agencja Red8, która w ubiegłym roku obsługiwała markę Łowicz. Media zaplanował i zakupiła – MediaCom.                                                                     

 Kampanię budują dwa spoty (30” i 15”), które komunikują, że jeden kilogram koncentratu Łowicz produkowany jest z 6 kg świeżych pomidorów, co zapewnia mu gęstość, esencjonalność i pełny smak.

 Reklamę telewizyjną wspierają działania BTL wplacówkach handlowych.   

Osoby odpowiedzialne za kamapnię: ze strony Agros Nova SP. zo.o. - Paweł Kawecki, Liliana Lesińska, ze strony Red8 - Agata Kusińska, Magda Ruf.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje