SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koncertowa promocja Philipsa

Promocja Philipsa prowadzona jest równocześnie w czterech krajach - Polsce, Słowacji, Czechach oraz Węgrzech i obejmuje cztery modele zestawów kina domowego

Zakup jednego z nich upoważnia do otrzymania trzech wybranych płyt DVD z koncertami największych gwiazd (m.in. Sting, U2, Rolling Stones).

Przygotowanie i prowadzenie promocji powierzono agencji reklamowej S4. S4 zajęła się też kreacją i produkcją wszystkich materiałów POS i strony WWW http://www.hcpromotion.com informujących o promocji we wszystkich czterech krajach.

"Bardzo cieszymy się, że w będziemy mogli wykorzystać doświadczenie zdobyte w obsłudze akcji promocyjnych i programów lojalnościowych m.in. BP, Tesco, Nomi czy Geant w pracy dla tak prestiżowego klienta. Mamy nadzieję, że akcja Philipsa przyniesie równie dobre efekty, jak miało to miejsce w innych prowadzonych przez nas projektach” – mówi Sylwia Zdulska, eccount manager z S4.

Dołącz do dyskusji: Koncertowa promocja Philipsa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl