SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

MTV Music nowym kanałem Viacomu w Polsce. VIVA po 17 latach znika z rynku

W październiku br. kanał muzyczny VIVA Polska, należący do koncernu Viacom International Media Networks Polska, zostanie przekształcony w całkiem nową muzyczną stację MTV Music - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Viacom wzmacnia w ten sposób brand MTV.

Article

MTV Music jest dostępny w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Grecji, Włoszech i Holandii oraz w Australii i Nowej Zelandii. Kanał jest w całości poświęcony muzyce, a w ramówce znajdują się pasma tematyczne z teledyskami.

W playliście MTV Music ważną rolę odgrywają przeboje artystów z lokalnych rynków. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, tak samo będzie w polskiej wersji MTV Music, a twarzami stacji mają być polscy wokaliści. Obecnie twarzą VIVA pozostaje Nina Cieślińska.

Według naszych informacji, MTV Music zastąpi VIVA Polska w październiku 2017 roku. Kanał trafi do oferty wszystkich operatorów, u których obecna jest stacja muzyczna. Oznacza to, że po 17 latach VIVA znika z Polski (kanał wystartował w czerwcu 2000 roku).

Można przypuszczać, że jednym z powodów przekształcenia marki VIVA w kanał pod brandem MTV jest spadająca oglądalność. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział VIVA Polska w rynku telewizyjnym wyniósł 0,07 proc. Tendencję wzrostową notuje kanał MTV Polska, emitujący głównie seriale i reality-show. W analogicznym okresie stacja notowała udział na poziomie 0,1 proc.

Warto dodać, że po przekształceniu VIVA w MTV Music w portfolio VIMN Polska będzie 6 kanałów pod marką MTV - na polskim rynku (oprócz MTV Polska HD) dostępne są także brytyjskie kanały MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks i MTV Live HD

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MTV Music nowym kanałem Viacomu w Polsce. VIVA po 17 latach znika z rynku

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Christianus
Wielka szkoda Vivy. Kiedyś to była marka sama w sobie - najpopularniejszy kanał muzyczny, fajna ekipa prezenterów, ciekawe bloki programowe. Po 2012 r. i nieudanym rebrandingu stacja wiele straciła. Mimo powrotu do 24-godzinnego grania, nie udało już się odbudować silnej pozycji...
odpowiedź
User
88fc
Smutek, jedno pokolenie wyrosło na vivie (chodzi o lata 2000-2010)
92 13
odpowiedź
User
emo
halber, kępka, kozłowska, daro... to były czasy ;)
75 24
odpowiedź
User
widz
Nigdy nie rozumiałem, dlaczego w logo jest VAVA, a nie VIVA.
49 13
odpowiedź
User
Bonsai
Bardzo dobre posuniecie, szacun ze zostaja przy muzyce a nie zamieniaja vivy na jakas stacje rozrywkowa
46 11
odpowiedź