SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs Media Trendy

Jury obejrzy prace zgłaszane w formie prezentacji w hotelu Westin 24 lutego 2005r.

W siedzibie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce odbyło się posiedzenie Komitetu Organizacyjnego nowej edycji konkursu Media Trendy 2005. Komitet, w którego skład wchodzą członkowie Klubu Mediowego SAR, oraz przedstawiciele Eskadry i Biura SAR powołał jury, które będzie oceniało innowacyjność kampanii mediowych z 2004 roku. Jury obejrzy prace zgłaszane w formie prezentacji w hotelu Westin 24 lutego 2005r.

W kategoriach innowacyjne zastosowanie TV, radia, kina, prasy, outdooru, internetu, media-mixu , mediów ambientowych (active advertising), jurorami zostali:

Przedstawiciele Domów Mediowych:

Rafał Ciszewski  - Dyrektor ds. Rozwoju - Starcom
Anna Lubowska  - Prezes - Mediaedge/CIA
Paweł Sawicki   - Dyrektor Generalny - Media Direction
Renata Wasiak  - Media Director - Initiative Media
Tadeusz Zórawski  - Strategic media planning Director - Uniwersal Mccann
 
Przedstawiciele Mediów:

Zbigniew Badziak  - Dyrektor Biura Reklamy - TVP
Jarosław Chojecki  - Dyrektor Sprzedaży Clear Channel Poland
Tomasz Englert  - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu grupy ITI
Sławomir Jędrzejewski -  Vice-Prezes Zarządu AMS d/s sprzedaży i marketingu
                                          Dyrektor d/s sprzedaży korporacyjnej grupy Agora
Grzegorz Kiszluk  - Redaktor Naczelny - Brief

 Przedstawiciele działów kreacji Agencji Reklamowych:

Piotr Alchimowicz  - Dyrektor Kreatywny OgilvyOne
Kot Przybora   - Prezes Zarządu oraz Dyrektor Kreacji PZL
Jacek Szulecki  - Dyrektor Kreatywny - Saatchi&Saatchi
 
 Przedstawiciele Klientów:

 Jacek Pawlak   - Prezes Toyota Motor Poland
Paweł Kamiński  - Dyrektor Marketingu Coty Polska
Piotr Cichecki   - Dyrektor Naczelny - Puma Polska

Gala i wręczenie statuetek w Konkursach: Innowacji w Planowaniu Mediów, a także Innowacji w Mass Mediach  - Media Trendy, odbędzie się 10 marca 2005 w hotelu Westin w Warszawie. Konkursowi towarzyszyć będzie dwudniowa konferencja, w programie której znajdą się między innymi prezentacje najlepszych światowych kampanii mediowych, które zwyciężyły na międzynarodowych festiwalach, oraz wystąpienia światowych autorytetów w dziedzinie strategii mediowej.

Dołącz do dyskusji: Konkurs Media Trendy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl