SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs Young Creatives Cannes według nowych zasad

Tegoroczna polska edycja konkursu Young Creatives Cannes, skierowanego do młodych pracowników branży reklamowej, będzie prowadzona według zmienionych zasad. Próg wiekowy dla uczestników podwyższono do 30 lat, a kandydatów do jury wybierają uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia.

Article

Przyjmowanie zgłoszeń w tegorocznej polskiej edycji Young Creatives Cannes trwa do 29 stycznia br. Próg wiekowy dla uczestników został podwyższony z 28 do 30 lat. Zmieniono zasady wyboru jurorów - kandydatów do grona oceniających mogli zgłaszać uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia. Bez zmian pozostają kategorie konkursowe. Jak co roku są to: Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients.

W konkursie Young Creatives Cannes uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny (wyjątek stanowi kategoria Film, w której czas wydłużony jest do 48 godzin). Pracę rozpoczyna briefing przeprowadzany przez partnera danej kategorii. Dzień po oddaniu prac, zespoły prezentują swoje pomysły przed jury. Na prezentację i odpowiedzi na pytania jurorów mają tylko 15 minut.  -Taka formuła wydarzenia to dobry sprawdzian nie tylko umiejętności kreatywnego myślenia uczestników, ale również tego co w naszym zawodzie ważne: organizacji pracy, prezentacji pomysłów, pracy w sytuacjach stresowych -  komentuje Przemek Bogdanowicz , prezes KTR.

Tegoroczne składy jurorskie zostały wybrane na podstawie rekomendacji uczestników poprzedniej edycji wydarzenia. Obrady w poszczególnych kategoriach poprowadzą: Katarzyna Sośnierz z agencji Lvov (Print/Film), Rafał Nagiecki z Saatchi & Saatchi (Design), Sebastian Stępak z MSLGroup (PR), Dorota Bubka z Artegence (Cyber), Bartek Rams z Heart&Brain (Clients).

Szansę na zwycięstwo mają te teamy i ich prace, które w sposób najbardziej kreatywny, przemyślany odpowiedzą na brief. Jury przygotuje informacje zwrotne na temat przedstawionych prac lub uzasadnienie wyboru prac zwycięskich.
Konkurs otwarty jest dla wszystkich pracowników branży komunikacji reklamowej i marketingowej.

Nagrodą dla zwycięzców każdej kategorii jest udział w międzynarodowym festiwalu Young Lions w Cannes w czerwcu br. Wyróżnienia zostaną przyznane w trakcie gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR, która odbędzie się w maju br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs Young Creatives Cannes według nowych zasad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl