Konrad Chojnacki zajmie się w Value Media e-commerce, a Łukasz Dębiec - SEM

Konrad Chojnacki zaczął pracę w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) jako e-commerce manager, natomiast Łukasz Dębiec objął w firmie funkcję senior SEM specialist.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Konrad Chojnacki zajmie się w Value Media e-commerce, a Łukasz Dębiec - SEM
Od lewej: Konrad Chojnacki i Łukasz Dębiec

Na nowo utworzonym stanowisku e-commerce managera Konrad Chojnacki będzie w Value Media odpowiadał za rozwój i tworzenie systemów ecommerce dla klientów. Wcześniej zarządzał pracą zespołów tworzących m.in. strony castorama.pl i fasardi.com, zajmował się komunikacją Przewozów Regionalnych w social media oraz kierował projekty w internecie (m.in. w social media i mobile’u) m.in. dla firm Virgin Mobile, UPC, Bank Pocztowy, Nestle i Centrum Zdrowia Dziecka. Z branżą internetu i IT jest związany od 16 lat.

Łukasz Dębiec będzie w Value Media odpowiadał za obsługę działań wizerunkowych dla marki L’Oreal. Przez ostatnie cztery lata pracował w Cube Group, pełniąc kolejno funkcje junior account managera, SEM account managera i SEM creative leadera. Realizował projekty dla takich firm jak RWE, PGNiG, Credit Agricole i Polpharma. W branży SEM pracuje od sześciu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu