SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koński coach w kampanii Ministerstwa Zdrowia promującej profilaktykę (wideo)

Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię pod hasłem „Profilaktyka, człowieku!” promującą wykonywanie badań profilaktycznych i prowadzenie zdrowego stylu życia. Akcję przygotowała agencja VML Poland.

Article

Kampania jest oparta na kilku spotach, w których elegancko ubrany mężczyzna z końską maską, opowiada - z zabawnym akcentem i manierą trenera personalnego - o tym, jak ważne jest prowadzenie zdrowego stylu życia oraz regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

Bohater zachęca też do odwiedzenia strony internetowej profilaktykaczlowieku.pl, gdzie znajdują się szczegółowe informacje na ten temat.

Osobne spoty dotyczą profilaktyki chorób układu krążenia i układu oddechowego.

Akcja jest skierowana głównie do osób w wieku 18-35 lat. Obejmuje przede wszystkim internet, zwłaszcza social media (m.in. współpracę ze znanymi twórcami, takimi jak Stuu, Krzysztof Golonka, Blowek, Zuzanna Borucka, Kaiko, Marcin Dubiel i autorzy kanału Matura to bzdura).

Działania są prowadzone w ramach program „Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu” realizowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014.

Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja VML Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koński coach w kampanii Ministerstwa Zdrowia promującej profilaktykę (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Ja mam 35 lat i uważam, że jak to jest do mnie kierowane to chyba muszą uważać mnie za debila.
22 8
odpowiedź
User
qi
czy ten koń to arab? bo jak tak to ktoś musi dać głowę, jak to koń ułański to tym bardziej - bo to kpina z historii. i co to w ogóle za kpiny z upadku polskich stadnin w janowie i michałowie?
19 10
odpowiedź
User
wieprzęć
poziom zidiocenia ludzkość jest przerażający, tu nie chodzi o heheszki tylko że ludzie są tak zdegenerowani psychicznie że nie rozumieją prostych, logicznych słów trzeba im dostarczać emocjonalnego gówna
18 8
odpowiedź
User
Nina
To już chyba wolę króliki.
14 9
odpowiedź
User
Gość
Na zwiększenie nakładów na służbę zdrowia nie ma pieniędzy, a na reklamy "zoologiczne" są. Co taka reklama ma mnie wyleczyć czy co?
13 8
odpowiedź