ROZWIŃ

Konsorcjum profile i profile-dialog wygrało przetarg

... na przeprowadzenie ewaluacji programu "Inicjatywa"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Konsorcjum agencji profile i profile-dialog wygrało w przetargu na przeprowadzenie ewaluacji programu "Inicjatywa" ogłoszonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Celem przygotowanego projektu badawczego jest ocena skuteczności programów pomocowych dla górnictwa i hutnictwa finansowanych z funduszy unijnych oraz rządowych. Kontrakt przewiduje przeprowadzenie badań jakościowych na reprezentatywnej próbie osób, które odeszły z branży górniczej lub hutniczej w ramach procesu jego restrukturyzacji oraz skorzystały z programu "Inicjatywa". Ocenie będzie poddana zarówno skuteczność, jak i trwałość efektów osiągniętych w pierwszym etapie funkcjonowania Programu. Określona zostanie także trafność zaproponowanych w Programie rozwiązań. Zakończenie projektu planowane jest na maj 2004 roku.

Agencja profile istnieje od października 1992 roku. Należy do dziesiątki największych firm public relations. Specjalizuje się w działaniach konsultingowo-badawczych związanych z analizowaniem i rozwiązywaniem różnego typu problemów społecznych oraz w działaniach z zakresu public relations - projektowaniu kampanii wizerunkowych, promocyjnych i edukacyjnych, organizowaniu wydarzeń specjalnych.

Świadczy usługi doradcze w zakresie komunikacji społecznej i komunikacji wewnętrznej. Agencja profile obsługuje między innymi TELEKOMUNIKACJĘ POLSKĄ SA, British American Tobacco, Eli Lilly Polska, Złote Tarasy/ING Real Estate, Grupę PZU, MMC Car Polska/Mitsubishi Motors, Chem Trans Logistic Holding Polska S.A. Agencja profile jest członkiem - założycielem Związku Firm Public Relations.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów