1,45 mln widzów nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”, Polsat liderem w 16-49

Nowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,50 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” na antenie Polsatu oglądać można było w soboty o godz. 20.05 i 20.35, w okresie od 6 marca do 8 maja br. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,45 mln osób, co przełożyło się na 11,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się drugi odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 2,13 mln oglądających.

grafika

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”, osiągała 11,52 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 9,43 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Power Couple”; 6,06 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

grafika

Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji premierowych odcinków serialu wyniosły 17,50 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/komisarz-mama-nowy-serial-polsat-ogladalnosc,7170362110920321a_1 ##

Komediowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” przedstawia losy dwóch rodzin, które teoretycznie łączy tylko to samo nazwisko. Jak czytamy w opisie produkcji „choć żyją w dwóch zupełnie innych światach oraz dzieli ich wykształcenie, status społeczny i finansowy, priorytety, styl życia, to nagle, jedna wiadomość sprawi, że staną się sobie bliżsi, niż można to sobie wyobrazić”.

Ekranowe małżeństwa tworzą Piotr Adamczyk i Marieta Żukowska oraz Wojciech Mecwaldowski i Katarzyna Kwiatkowska. Ich synowie zagrani przez Patryka Cebulskiego i Jakuba Zdrójkowskiego starają o względy Eli, czyli Wiktorii Gąsiewskiej. Obsadę dopełniają m.in.: Paweł Wawrzecki, Mikołaj Cieślak, Bartosz Obuchowicz i Joanna Orleańska.

Za scenariusz i reżyserię serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” odpowiada Okił Khamidov.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piekni-i-bezrobotni-serial-polsat-gdzie-ogladac-czy-powstanie-drugi-sezon,7170204860790913a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style