SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,45 mln widzów nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”, Polsat liderem w 16-49

Nowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,50 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Kowalscy kontra Kowalscy”; fot. PolsatArticle

Premierowe odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” na antenie Polsatu oglądać można było w soboty o godz. 20.05 i 20.35, w okresie od 6 marca do 8 maja br. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,45 mln osób, co przełożyło się na 11,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się drugi odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 2,13 mln oglądających.

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”, osiągała 11,52 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 9,43 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Power Couple”; 6,06 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji premierowych odcinków serialu wyniosły 17,50 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Komediowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” przedstawia losy dwóch rodzin, które teoretycznie łączy tylko to samo nazwisko. Jak czytamy w opisie produkcji „choć żyją w dwóch zupełnie innych światach oraz dzieli ich wykształcenie, status społeczny i finansowy, priorytety, styl życia, to nagle, jedna wiadomość sprawi, że staną się sobie bliżsi, niż można to sobie wyobrazić”.

Ekranowe małżeństwa tworzą Piotr Adamczyk i Marieta Żukowska oraz Wojciech Mecwaldowski i Katarzyna Kwiatkowska. Ich synowie zagrani przez Patryka Cebulskiego i Jakuba Zdrójkowskiego starają o względy Eli, czyli Wiktorii Gąsiewskiej. Obsadę dopełniają m.in.: Paweł Wawrzecki, Mikołaj Cieślak, Bartosz Obuchowicz i Joanna Orleańska.

Za scenariusz i reżyserię serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” odpowiada Okił Khamidov.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,45 mln widzów nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”, Polsat liderem w 16-49

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Polsat po raz pierwszy od niepamiętnych czasów w soboty o 20:00 wygrywa z konkurencja w grupie komercyjnej.
odpowiedź
User
thd
Bardzo przyjemny serial. Aż niewiarygodne że go produkuje Tako Media. Adaptacja wyszła nawet lepiej niż w rosyjskim oryginale.
odpowiedź
User
Lukas
Czasy pamiętne. Początki Jak Oni Śpiewają gromadziły w sobotę 4 mln widzów a później przepaść, pomysłów na 20. W końcu inna propozycja. Być może ludzie czasem szukają czegoś innego niż tańczenie i śpiewanie.
odpowiedź