Kowbojski pojedynek i straż królewska w reklamach Urgo przeciw opryszczce i afcie (wideo)

Firma Urgo Polfa Łódź rozpoczęła internetową kampanię reklamującą plastry w płynie Urgo z technologią Filmogel na opryszczkę i aftę. Za jej realizację odpowiadają agencje Walk i MediaVest.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kowbojski pojedynek i straż królewska w reklamach Urgo przeciw opryszczce i afcie (wideo)

Reklamy podkreślają, że Urgo z technologią Filmogel to innowacyjne plastry w płynie o skuteczności potwierdzonej w badaniach klinicznych, stanowiące specjalistyczne i szybkie rozwiązanie na drobne dolegliwości, takie jak: opryszczka, afty, drobne zmiany w jamie ustnej i pęknięcia skóry.

Kampania prowadzona jest w czterech województwach (zachodniopomorskim, podkarpackim, śląskim i lubelskim) m.in. w serwisach należących do Agoru, Onetu, TVN i Wirtualnej Polski.

Kreacje przygotowała agencja Walk, za planowanie i zakup kampanii odpowiada MediaVest.

W kwietniu br. Urgo Polfa Łódź po raz pierwszy reklamowała Laboratoria w mediach, a kilka tygodni wcześniej rozpoczęła działania promujące Alugastrin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję