Krosno z E. P. Creative Services

Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała strategię wprowadzenia na rynek międzynarodowy trzech nowych kolekcji marki Krosno.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Chodzi o „Art Gallery”, „Blue Essence” oraz „Open Feel”.

Międzynarodowy launch nowej kolekcji zorganizowano 10 lutego 2007 roku na targach AMBIENTE we Frankfurcie. Na targi agencja zaprojektowała m.in. stoisko firmy KROSNO oraz materiały promocyjne. Agencja E.P. Creative Services będzie odpowiedzialna za dalszą obsługę reklamową tych kolekcji.

"Przygotowaniem i obsługą naszych najnowszych kolekcji zajmuje się  agencja E.P. Creative Services, która najlepiej zrozumiała problem i od początku była zaangażowana w tworzenie szerszego podejścia strategicznego do marki Krosno. Kolejnym atutem agencji była możliwość kompleksowej realizacji zleconych działań" - powiedział Tomasz Łucek, Dyrektor Marketingu firmy Krosno.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?