SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)

Udostępniono pierwszy z trzech odcinków miniserialu „Historie na kartę” promującego Orange na Kartę. W produkcji, przygotowanej przez firmy VML Polska, Sputnik i Coloroffon - występują znani youtuberzy, m.in. twórcy kanałów Abstrachuje TV, Cyber Marian, Mishon i Madeline Gavi.

Cyber Marian w spocie Orange na KartęCyber Marian w spocie Orange na Kartę

W „Historiach na kartę” youtuberzy wcielają się w role średniowiecznych rycerzy, dam i władców, którzy snują intrygi, walczą o wpływy i nawiązują romanse. Pierwszy z trzech odcinków jest zatytułowany „6 złotych monet”, ma niestandardowo ilustrować promocję w Orange na kartę, w ramach której za 6 zł można otrzymać 6 GB pakietu internetowego na 30 dni.

- To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można - opisuje produkcję Tomasz Sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych w Orange Polska.

W miniserialu występują Rafał Masny i Robert Pasut z kanału Abstrachuje TV, Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk z Mishon oraz Magdalena Gawęcka z Madeline Gavi.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja VML Poland, natomiast scenariusz przygotowali twórcy Abstrachuje TV i Aleksandra Kasprzyk. Reżyserią klipów zajął się Filip Syczyński, zdjęciami - Igor Daniel i Igor Połaniewicz, produkcją - Sputnik Studio, a postprodukcją - Coloroffon.

Kolejne odcinki serialu będą udostępniane na socialmediowych profilach Orange Polska, przede wszystki na kanale youtube’owym.

Dołącz do dyskusji: Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magg
Dramat. Już wcześniej były klipy z niczym nie uzasadnionym efektem eksplozji i uciekającej w panice ludzi, a teraz te krwawe spoty. Nie wiem co tak ludzi z pomarańczowego marketingu kręci w przemocy, ale to nie wygląda dobrze. Tak jak wcześniej miałam złe skojarzenia z marką Orange na skutek wspomnianych klipów, to teraz sobie te skojarzenia utrwaliłam.
odpowiedź
User
janek
bardzo słabe
odpowiedź
User
Romain
okropne. kto dopuscil do realizacji tego czegos? WTFWTFWTF
odpowiedź