“Kubuś Puchatek” liderem, drugi “Scooby - Doo”

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla dzieci jest “Kubuś Puchatek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost zanotował “Power Rangers Magazyn”, traci “Winx Club”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem “Kubusia Puchatka” (Egmont Polska) w styczniu 2011 roku  wyniosło 77 806 egz. i było o 8,8 proc. niższe niż w styczniu 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik “Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 68 397 egz. po spadku o 5,3 proc.

Trzecią lokatę zajęły “Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Ich rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. wyniosło 58 457 egz. Tytuł ten zyskał 8,6 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował zajmujący 10. miejsce “Power Rangers Magazyn” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł do góry o 39,5 proc. do 28 666 egz. Najwięcej stracił natomiast lokujący się na 15. pozycji “Winx Club” (Media Service Zawada). Zanotował on spadek o 31,5 proc. do 24 189 egz.

  W zestawieniu ujęto 15 miesięczników dla dzieci, notowanych przez ZKDP, które w styczniu br. miały najwyższe rozpowszechnianie płatne razem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?