"Kucharek" w telewizji

5 marca b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania przypraw Kucharek, należących do produktów firmy Prymat.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych (MEMRB, kategoria: przyprawy uniwersalne, udział ilościowy, XI-XII'06) jak również wsparcie dla dwóch innowacyjnych produktów z tej kategorii: „Smaku wiosny” – z koperkiem, pietruszką i szczypiorkiem, oraz „Smaku lata” – z hiszpańskimi pomidorami i węgierską papryką.

Kampania będzie realizowana we wszystkich największych stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w TVN7, TV4, Kuchnia TV.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Hand Made.

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska