SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,32 mln widzów, więcej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.

Magda Gessler; fot. TVN Article

18. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,32 mln osób. Przełożyło się to na 18,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 25,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do poprzedniego sezonu wzrosła o 20 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 7 do 21 września 2017 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 2,30mln widzów, przy udziałach na poziomie 17,95 proc. w 4+ i 24,12 proc. w 16-49.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 13 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,48 mln oglądających.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,40 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 10,69 proc.) oraz TVP2 (gł. pasmo filmowe; 3,10 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rurku
To jest fenomen. Żeby przez 18 sezonów być dalej na topie we wszystkich grupach.
77 18
odpowiedź
User
d
Ciekawe czy TVP 2 przegrywa również z Pulsem i TV4 bo jej wynik jest słabiutki
37 15
odpowiedź
User
kalor22t
Brawo TVN super oby Na Wspólnej jak najlepiej było dużo oglądalność bo coraz lepsze odcinki są :-)
16 20
odpowiedź
User
ed
te kuchnia to raz oglądałem przez pół minuty - nie lubię rozdartych
14 15
odpowiedź
User
No
Lubię przeróżne programy telewizyjne, ale fenomenu tego programu nie rozumiem.
16 12
odpowiedź