SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuchnia+ i Domo+ zmieniają się na wiosnę (wideo)

Kanały tematyczne Kuchnia+ i Domo+ od kwietnia br. zyskały nowe oprawy antenowe, a na antenie pojawiły się nowe pozycje programowe. Metamorfozy obu stacji wspiera kampania reklamowa.

- Zmiana opraw antenowych obu kanałów ma na celu odświeżenie wizerunku i uzyskanie spójności z oprawami pozostałych autorskich stacji spółki Canal+ Cyfrowy. Wspiera także nową strategię kanałów kuchnia+ i Domo+, które stawiają na inspiracje i rozwijanie pasji swoich widzów - mówi Anna Gołębicka, dyrektor ds. marketingu i rozwoju kanałów tematycznych w Canal+ Cyfrowym.

Wiosną widzowie Kuchni+ zobaczą m.in. nowe odcinki autorskiego cyklu „Warsztaty smaku kuchni+” i nową produkcję Jamiego Olivera „Jamie odkrywa Wielką Brytanię” zaś w Domo+ pojawi się nowy polski magazyn „Stadiony atakują” (więcej na ten temat) i nowy reality-show „Starcie w Art’cie”.


Nowe oprawy bazują na artystycznych impresjach filmowych, które nawiązują do tematyki charakterystycznej dla danego kanału. Ujęcia w nietypowy sposób obrazują - w przypadku Kuchni+ produkty spożywcze, a w przypadku Domo+ przedmioty i sytuacje kojarzące się z architekturą, wyposażeniem wnętrz, ogrodem.


Koncepcja kreatywna obu opraw powstała w dziale kreacji Canal+ Cyfrowy pod kierunkiem Łukasza Słotwińskiego i we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.

Zmiana oprawy antenowej Kuchni+ i Domo+ jest kontynuacją działań rebrandingowych tych stacji rozpoczętych w listopadzie ub.r. (wraz z uruchomieniem wersji HD dodano do ich nazw znak “+”). Obecnie odświeżeniu uległy także serwisy internetowe obu stacji.

Metamorfozom Kuchni+ i Domo+ towarzyszy kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, outdoor i internet (w tym social media). Kreację akcji przygotował dział kreacji Canal+, zaś media zaplanował ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kuchnia+ i Domo+ zmieniają się na wiosnę (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
Bardzo lubię Domo,ale...właśnie po zmianach ono jest zdecydowanie gorsze!Poprzednio dużo było programów pokazujących,jak sie meblować,jak dobierać kolory.To meblowanie dotyczyło generalnie "przeciętnego" człowieka.Bo,żeby się inspirować nie można patrzeć na pałace i rezydencje,tylko na małe lub średnie mieszkania-w takich bowiem żyje większość Polaków.A deweloperzy i banki nawet nie pozwalają na tę chwilę inaczej!Nawet Ikea wpadła na to ,żeby pokazać,jak w małym pomieszczeniu urządzić się z gustem i funkcjonalnie.A Domo pokazuje brytyjskie ogrody.Brakuje mi więc Rygalika,angielkiego ogrodnika z serii sprzed lat.Dobra jest Mierzejewska i Szelągowska.Pozdrawiam
odpowiedź
User
Magda
Bardzo lubię Domo,ale...właśnie po zmianach ono jest zdecydowanie gorsze!Poprzednio dużo było programów pokazujących,jak sie meblować,jak dobierać kolory.To meblowanie dotyczyło generalnie "przeciętnego" człowieka.Bo,żeby się inspirować nie można patrzeć na pałace i rezydencje,tylko na małe lub średnie mieszkania-w takich bowiem żyje większość Polaków.A deweloperzy i banki nawet nie pozwalają na tę chwilę inaczej!Nawet Ikea wpadła na to ,żeby pokazać,jak w małym pomieszczeniu urządzić się z gustem i funkcjonalnie.A Domo pokazuje brytyjskie ogrody.Brakuje mi więc Rygalika,angielkiego ogrodnika z serii sprzed lat.Dobra jest Mierzejewska i Szelągowska.Pozdrawiam
odpowiedź