SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchnia” nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie

Magazyn „Kuchnia” (Agora) w 2020 roku przestanie ukazywać się jako dwumiesięcznik. Będzie pojawiał się na rynku tylko kilka razy w roku jako wydania tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracę w redakcji straci jedna osoba.

Article

„Kuchnia. Magazyn dla smakoszy” to pismo poświęcone przepisom kulinarnym, aranżacjom, kuchennym nowościom itp. W marcu br. wydawca ogłosił, że zmienia rytm wydawniczy pisma z miesięcznika na dwumiesięcznik

W magazynie pojawiło się wtedy więcej przepisów kulinarnych, praktycznych porad, gastronomicznych trendów, a także artykułów o stylu życia, zdrowiu, reportaży kulinarnych, felietonów, rubryk o wydarzeniach i podróżach kulinarnych. Zdecydowano się również na zwiększenie liczby autorskich sesji kulinarnych i współpracę z nowymi autorami.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, najświeższy, grudniowy numer dwumiesięcznika (8/2019) będzie ostatnim, jaki ukaże się tej formule. Teraz nacisk zostanie postawiony na treści publikowane w internecie.

- Tytuł nie znika z rynku, wydawca zdecydował się jednak zmienić formułę wydawniczą tytułu. W przyszłym roku chcemy zaproponować czytelnikom wydania tematyczne pod szyldem „Kuchni”, np. poświęcone specjałom na stół wielkanocny. Cały czas treści przygotowywane przez redakcję można będzie znaleźć w serwisie internetowym pisma oraz na profilach tytułu w mediach społecznościowych. W tej chwili planujemy wydanie pisma poświęconego tematowi przysmaków wielkanocnych. Na ten moment nic więcej nie możemy podać - informuje nas Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.

Szefową redakcji pozostanie Ewa Wagner. Jak się dowiedzieliśmy, w stałym zespole redakcyjnym będzie o jedną osobę mniej. Wydawca nie informuje jednak, czy osoba ta zostanie zwolniona z pracy, czy przesunięta do innego działu.

W ciągu trzech kwartałów br. w pionie internetowym przychody Agory wyniosły 134,3 mln zł (6,2 proc. więcej niż rok wcześniej), a w samym trzecim kwartale br. wzrosły w skali roku o 21,1 proc. do 48,2 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchnia” nie będzie już dwumiesięcznikiem, nacisk na treści w internecie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
redaktor
W czasach, gdy wszyscy gotują i jedzą, zamykane jest jedno z najlepszych pism o gotowaniu na rynku...Żenada.
8 28
odpowiedź
User
Analityk
I wykończyli kolejne pismo. Ciekawe kto stracił pracę? Siostrzeniec ciotki wujka kolegi z piaskownicy co niewiele o mediach wie, ale "swój"? Czy komuś ciągle się wydaje, że profesjonalne pismo zrobią studenci na darmowych stażach i ludzie na śmieciówkach za kasę kasjerki z Tesco?
8 1
odpowiedź
User
RoŻENada
Przecież tylko krewni i znajomi królika wiedzą jak go... upiec :)
5 0
odpowiedź
User
Karol
Nastepne Logo?
3 0
odpowiedź
User
xxxx
zaraz wszystkie te magazyny będą się ukazywać jako wydania specjalne tylko dlatego by zgarnąć kasę z rynku ale zaoszczędzić na kosztach stałych. Ciekawe jaki kolejny pomysl na wydanie specjalne ????
2 0
odpowiedź