SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter
owe
  • Biznes
  • Monitoring mediów
  • Personalia
  • Opinie
  • Pierwsze strony ("Jedynki")
  • Katalog firm
  • Wideo
  • Wywiady
  • Lay’s z muzyczną kampanią na lato

    Ruszyła kampania „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. Towarzyszy jej loteria, w której do wygrania są muzyczne gadżety. Działania przygotowały VMLY&R, BBDO, Papaya Films, Media Direction, Event Marketing Piotr Łapa, Ewesa i Agencja Reklamowa Avanti.

    Article

    Kampania reklamowa promuje specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Nowe smaki objęte są loterią, która trwa do końca sierpnia.

    Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii Muzycznenagrody. Lays,  a następnie wysłać zgłoszenie.

    Do zdobycia ponad tysiąc nagród m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl. Lay’s przygotował także specjalną pulę nagród dla uczestników festiwali, na jakich marka organizować będzie akcje specjalne - Open’er i Kraków Live Festival i Audioriver.

    W ramach kampanii przygotowano także spoty reklamowe emitowane w telewizji, aktywności w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

    Działania zaplanowane są do końca września br. Za koncept kreatywny i realizację spotu 10-sekundowego  odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15-sekundowego zajęła się zaś agencja BBDO.

    VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w telewizji i digitalu oraz przygotowanie strony internetowej, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti.

    Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Lay’s z muzyczną kampanią na lato

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl