SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Leszek gotowy na zimę” w reklamach i na puszkach piwa Lech (wideo)

Ruszyła zimowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarska) promująca specjalne etui, w którym dostępne są puszki napoju. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Advertising, Platige Image, Lubię to, Afekt, Mango Design, MEC i Q&A Communications.

Article

W ramach kampanii do sklepów trafi edycja limitowana puszek Lecha w oryginalnym, zapinanym etui, stylizowanym na wełniany sweter, z motywami zimowymi i bożonarodzeniowymi. W osobnym etui będą dostępne wielopaki. Gadżet został wykonany przez agencję Mango Design.

Wspierają to reklamy pod hasłem „Leszek gotowy na zimę” przekonujące, że promowana marka w przeciwieństwie do drogowców nie dała się zaskoczyć zimie.

Przypomnijmy, że w poprzednich tegorocznych reklama piwa Lech występowały osoby z różnych stron świata, odwiedzone i zainspirowane przez Leszka Chmielowskiego (zobacz więcej). Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamy marki (bez internetu) wyniosły 33,06 mln zł (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych marek i producentów piwa).

Obecna kampania reklamowa będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji (od 15 grudnia w najważniejszych kanałach), internecie (m.in. konkurs na facebookowym fanpage'u Lecha), punktach sprzedaży oraz na outdoorze (citylighty).

Kreacją reklam zajęła się agencja GPD Advertising, spot wyprodukowało studio Platige Image, działania marketingowe w internecie realizuje agencja Lubię to, a materiały BTL przygotowała agencja Afekt. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Leszek gotowy na zimę” w reklamach i na puszkach piwa Lech (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl