Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz zasilają kreację Walk Creative

Leszek Ziniewicz, art director i Łukasz Witkiewicz, copywriter, objęli stanowiska creative group headów w agencji Walk Creative.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz zasilają kreację Walk Creative
Od lewej: Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz

Nowy team kreatywny odpowiadać będą za bieżące prace dla takich klientów jak: Volkswagen Samochody Użytkowe, Vision Express czy sieć centrów handlowych Atrium.

Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz pracują w branży kreatywnej od ponad dwóch dekad. Ziniewicz zaczynał swoją pracę w nieistniejącej już dziś agencji DMB&B, a Witkiewicz w Leo Burnett Warszawa. Razem pracują od 19 lat, do tej pory m. in w agencjach Draftfcb + Ad Fabryka i Leo Burnett Warszawa.

W swoim portfolio mają prace dla klientów takich jak Fiat, Castorama, IKEA, P&G, PKO Bank Polski, Millennium, Sony, Heinz, Mleko Łaciate, PZU. Pracowali razem m.in. w Leo Burnett, Ad Fabrika Draft FCB, Duda Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych