SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia, wprowadzając jednocześnie ofertę dla małych i średnich firm. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.

Bogusław Wołoszański w reklamie Liberty Ubezpieczenia Article

- Zdecydowaliśmy się na zmianę marki, żeby jasno zakomunikować nasz nowy model biznesowy. Z firmy, która na początku działalności oferowała wyłącznie ubezpieczenia komunikacyjne w kanale direct, staliśmy się towarzystwem z różnorodną gamą produktów, także dla biznesu, w różnych kanałach sprzedaży - uzasadnia Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. - Poprzez rozwój nowych produktów i kanałów dystrybucji, chcemy wejść do czołówki największych ubezpieczycieli majątkowych na polskim rynku - zapowiada.

Marka Liberty Ubezpieczenia będzie systematycznie wprowadzana w całej komunikacji marketingowej ubezpieczyciela. Odpowiednie materiały zostaną wymienione w multiagencjach, a serwis internetowy firmy ruszył już pod nowym adresem LU.pl. Zmiana nazwy i logo nie wiąże się ze zmianą danych adresowo-telefonicznych i nie wymaga dopełnienia żadnych formalności ze strony klientów.

Rebranding firmy wspiera kampania reklamowa, której bohaterem jest znany dziennikarz Bogusław Wołoszański, autor i gospodarz słynnego programu „Sensacje XX wieku”, ostatnio prowadzący w Polsat Play cykl „Tajna historia XX wieku” (więcej na ten temat). Reklamy z jego udziałem maja podkreślać takie zalety Liberty Ubezpieczeń jak wieloproduktowość, wielokanałowość, wysoka jakość świadczonych usług oraz transparentność i prostota oferty.

- Bogusław Wołoszański dzięki swojej osobowości i osiągnięciom cieszy się w Polsce ogromnym szacunkiem i popularnością. Cechy te dają nam możliwość budowy silnej i godnej zaufania marki - komentuje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct w Liberty Ubezpieczenia. - Ubezpieczenia są z natury rzeczy skomplikowane, a Bogusław Wołoszański przedstawia je w sposób przystępny dla klientów - podkreśla.

Przypomnijmy, że poprzednie reklamy ubezpieczyciela były animowane, a występował w nich bohater symbolizujący Złośliwość Losu (zobacz szczegóły). Natomiast kilka lat temu firmę reklamował Mariusz Max Kolonko.

Obecna kampania będzie prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), kinach, internecie i prasie. Jest zaplanowana na kilka miesięcy.

Reklamy telewizyjne przygotowała agencja Grey Group Polska, działania w internecie realizują firmy Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje dom mediowy Havas Media.

Jednocześnie z rebrandingiem Libert Ubezpieczenia wprowadza na rynek polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw, obejmujące ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Oferta pozwala rozszerzyć ochronę o klauzule dodatkowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PEŁO
Wołoszynski ma swoja teczke. pewnie przy reklamach dobrze sie z nim WSPOLPRACOWALO :D
12 12
odpowiedź
User
super
Super gość
10 8
odpowiedź
User
mika
"zmienilo"...no, tak ;)
8 8
odpowiedź
User
ungaro
Na pewno wizerunkowo strzał w dziesiątkę. B.W. ma wielki autorytet, a jego programy historyczne cieszą się powodzeniem już od ............no właśnie - kilkudziesięciu lat. Człowiek - ikona , wzbudzający zaufanie i nadający obraz solidności i zaufania marce, za którą stoi.
10 8
odpowiedź