Lidl z nowym programem lojalnościowym: "talenciaki" dla szkół, w reklamach Robert i Anna Lewandowscy

Lidl rusza z nowym programem lojalnościowym "Szkoły pełne talentów", w ramach którego klienci będą mogli przekazywać szkołom vouchery wymienialne na potrzebny uczniom sprzęt i pomoce naukowe. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak już pisaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl, akcja z udziałem Lewandowskich ma wystartować  5 września, a jej celem będzie pomoc dzieciom w wieku szkolnym w rozwijaniu pasji i zainteresowań. W ramach pierwszej odsłony kampanii Robert Lewandowski wystąpił w spocie jako uczeń.

Lidl stawia na "talenciaki"

We wtorek Lidl ujawnił szczegóły współpracy z najlepszym polskim piłkarzem i jego małżonką. Program lojalnościowy "Szkoły pełne talentów" będzie oparty na znanej formule benefitów za zrobione zakupy.  Za produkty kupione w Lidlu będzie można zdobywać vouchery - "talenciaki" - które następnie klienci mogą przekazywać do szkół. Placówki będą z kolei wymieniać "talenciaki" na pomoce naukowe, sprzęt sportowy i elektroniczny. Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym.

Akcja potrwa do 13 listopada.

W tej akcji klient nie ma materialnych korzyści z przekazywania "talenciaków" szkołom. Program stanowi wsparcie tylko dla zgłaszających się do niego placówek oświatowych - zarówno publicznych, jak i prywatnych, podstawowych i ponadpodstawowych.

Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny.

Talenciak za każde wydane 50 zł

Jeden Talenciak można otrzymać za każde wydane 50 złotych (z zastrzeżeniem, że na rachunku musi widnieć co najmniej jeden owoc lub warzywo).

- Takie akcji lojalnościowej nie było jeszcze w Polsce. Chcemy jako Lidl wraz ze szkołami brać udział w  rozwoju dzieci - powiedziała podczas konferencji Justyna Siekanko, dyrektor ds. zakupów w Lidl Polska. -  Szkoły dostały od nas pakiet z informacjami, ile talenciaków muszą zebrać, by otrzymać daną nagrodę. To szkoła sama decyduje o nagrodzie wedle tego, czego potrzebuje - dodała Justyna Siekanko.

Piłkarz i jego żona Anna wspólnie wzięli udział w spocie promującym "Szkoły pełne talentów". Do reklamy zaangażowano około 150 dzieci, Lewandowscy spędzili na planie jeden dzień.

- Od początku uwierzyliśmy tę akcję. Naszym zdaniem każde dziecko ma talent. Wierzymy w to, że przy wsparciu, każde dziecko może znaleźć to, w czym jest dobre. Naszą rolą może być pomoc dzieciom nie tylko w znalezieniu talentu, ale by czuło szczęście w tym, co robi - powiedział na konferencji Robert Lewandowski.

Lidl ma ponad 810 sklepów w Polsce

Sieć Lidl ma ponad 810 sklepów w Polsce i e-sklep z ofertą non-food.

W roku finansowym od marca 2020 do lutego 2021 r. wpływy netto spółki komandytowej Lidl, odpowiadającej za działalność Lidl Polska, ze sprzedaży towarów i materiałów wyniosły 23,85 mld zł, wobec 21,69 mld zł rok wcześniej. Natomiast przychody netto ze sprzedaży produktów wzrosły z 14,11 do 21,16 mln zł. Obecnie sieć zatrudnia w Polsce ponad 25 tys. pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Radio Nowy Świat z nową audycją. Wywiady z ludźmi literatury

Radio Nowy Świat z nową audycją. Wywiady z ludźmi literatury

Brytyjski wydawca zwolnił 60 pracowników. To efekt działań Google

Brytyjski wydawca zwolnił 60 pracowników. To efekt działań Google

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"