Liferay klientem Cohn&Wolfe

Do grona klientów agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe dołączyła firma Liferay Inc., prowadząca platformę digital experience.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, której celem jest wzrost świadomości marki Liferay w środowisku biznesowym i technologicznym.

Działania dla klienta prowadzą konsultanci działu technologii, który podlega Michałowi Olbrychowskiemu, szefowi agencji.

Działania realizowane są w Polsce oraz na Węgrzech. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

Liferay tworzy oprogramowanie wspierające przedsiębiorstwa w kreowaniu doświadczeń cyfrowych poprzez rozwiązania internetowe i mobilne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"