SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestyle: TVN Turbo zyskuje, TVN Style traci

Największy wzrost widowni wśród kanałów lifestylowych w listopadzie br. zanotowała – tak jak w poprzednim miesiącu – stacja TLC. Liderem zestawienia był kanał TVN Turbo, który ucieka siostrzanej TVN Style. Tę goni natomiast konkurencyjny Polsat Cafe.

Lifestyle: TVN Turbo zyskuje, TVN Style traci

Na pierwsze miejsce z drugiego awansował męski kanał TVN Turbo, który miał w listopadzie br. udział na poziomie 0,41 proc. po wzroście o 17,7 proc. Na drugą pozycję spadła natomiast kierowana do pań telewizja TVN Style z udziałem wynoszącym 0,31 proc., ale zanotowała ona spadek o 17,3 proc.

Kobiecą stację Grupy TVN goni trzeci z zestawieniu kanał Polsat Cafe, którego udział w listopadzie br. poszedł do góry aż o 72,3 proc. i wyniósł 0,21 proc. Stacji udało się wyprzedzić siostrzany Polsat Play, którego udział wzrósł o 47,3 proc. do 0,19 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował rozrywkowo-lifestylowy kanał TLC, powstały 1 października br. z  przekształcenia Discovery Travel & Living (dowiedz się więcej). Jego udział wzrósł o 74,1 proc., co dało mu wynik 0,15 proc. i awans z miejsca szóstego na piąte.

Liderem spadku była z kolei stacja BBC Lifestyle. Jej udział w rynku zmalał aż o 71,9 proc. i wyniósł tylko 0,03 proc.

listopad Wszyscy 4+
2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 22 719 0,344 26 974 0,405
TVN Style 24 863 0,376 20 718 0,311
Polsat Cafe 7 894 0,119 13 665 0,205
Polsat Play 8 675 0,131 12 832 0,193
TLC* 5 645 0,085 9 872 0,148
Zone Club 8 821 0,134 7 060 0,106
kuchnia.tv 3 213 0,049 3 266 0,049
BBC Lifestyle 5 859 0,089 1 664 0,025
Fashion 2 241 0,034 944 0,014
Domo 1 468 0,022 872 0,013

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był także kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,66 proc. udziału i zanotował wzrost o 19,7 proc. Na drugim miejscu ze sporą stratą uplasowała się telewizja TVN Style (0,43 proc. udziału, spadek o 16,7 proc.), trzeci był Polsat Cafe (0,26 proc., +70,6 proc.), a czwarty - Polsat Play (0,23 proc., + 51,3 proc.).
 
Wzrost widowni TLC w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł aż 105 proc. Spadek BBC Lifestyle był tutaj także wyższy – stacja straciła 73,6 proc.

listopad wszyscy 16-49
2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 15 503 0,548 18 871 0,656
TVN Style 14 743 0,521 12 497 0,434
Polsat Cafe 4 338 0,153 7 514 0,261
Polsat Play 4 345 0,154 6 713 0,233
TLC* 2 272 0,080 4 730 0,164
Zone Club 3 616 0,128 3 597 0,125
kuchnia.tv 1 330 0,047 1 896 0,066
BBC Lifestyle 3 432 0,121 924 0,032
Domo 840 0,030 577 0,020
Fashion 710 0,025 459 0,016

 

Najpopularniejszą pozycją w TVN Turbo w listopadzie br. był serial dokumentalny “Co z tym zrobić?”. Jego najchętniej oglądany odcinek zgromadził 175 tys. widzów.

Raport top programów
TVN Turbo wszyscy 4+
Program AMR SHR %
CO Z TYM ZROBIC? /SER.DOK.USA/ 175 405 2,242
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./ 157 688 0,945
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ 147 078 1,864
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./ 146 782 0,959
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ 145 550 1,144
POLAK POTRAFI /PROG.ROZR.NAUKOWY/ 140 854 0,947
GADZET /MAG.POL./ 130 886 1,091
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./ 125 580 1,320
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ 117 967 0,843
NA OSI /MAG.MOTORYZ./ 105 277 0,859

* - dane z listopada 2009 roku dot. kanału Discovery Travel & Living, poprzednika TLC

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: TVN Turbo zyskuje, TVN Style traci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maja
Uwielbiam TVN Style- są tam bardzo ciekawe programy.A jeszcze wraca Miaso Kobiet- to całkiem jest Super.
8 8
odpowiedź