SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestylowy portal Rafiner.pl będzie dzielił się zyskami z reklam

Na portalu Rafiner.pl Coolhunterzy będą mogli zarabiać na reklamach kontekstowych AdSense. Zmianie uległy też treści multimedialne.

- Rafiner.pl to portal dla Coolhunterów, liderów opinii którzy interesują się najnowszymi trendami i sami tworzą modę - mówi Patryk Kitowski, project manager serwisu. Treść portalu jest kreowana przez zarejestrowanych użytkowników, którzy mogą publikować znalezione w internecie lifestylowe przedmioty i trendy.

- Na Rafiner.pl użytkownik nie tylko sam tworzy treść portalu, ale ma również możliwość zarabiania na swojej popularności - dodaje Marcin Mystkowski, odpowiedzialny za marketing serwisu.

Użytkownik rejestrując się, staje się właścicielem swojego bloga w postaci osobistego portfolio, na którym widoczne są wszystkie dodane exclusivy oraz informacje o danym Coolhunterze. Aby dodać reklamę Adsense na swoim blogu wystarczy założyć konto w programie reklam kontekstowych Adsense oraz dodać uzyskany w trakcie rejestracji kod do swojego profilu użytkownika na Rafiner.pl.

Jak podaje Rafiner najbardziej aktywni Coolhunterzy mogą generować zyski rzędu 2-4 dolarów dziennie.

Rafiner.pl nabiera również bardziej multimedialnego charakteru - użytkownik może dodać filmy nawiązujące do swoich przedmiotów. Ponadto filmy o lifestylu, modzie i najnowszych trendach, przygotowane przez redaktorów portalu, są zamieszczone w specjalnie przygotowanym kanale telewizyjnym na stronie youtube.com/user/RafinerTV.

Rusza też kampania internetowa pod hasłem: "Zostań Coolhunterem! Kreuj Swoją przestrzeń! Pasja Duma Zysk Sława".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lifestylowy portal Rafiner.pl będzie dzielił się zyskami z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl