„Lifting od fundamentów” w kampanii Soraya Liftensive

Wystartowała kampania reklamująca kremy liftingujące Soraya Liftensive i zmieniony wizerunek innych kosmetyków marki Soraya (należącej do Cederroth Polska). Kremy Soraya Liftensive są promowane pod hasłem „Lifting od fundamentów”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach kosmetyki Soraya są pokazywane w odświeżonych opakowaniach i z hasłem głównym: „Najlepsza Przyjaciółka mojej skóry”. Zmiany w identyfikacji marki mają na celu odmłodzenie jej wizerunku.

Pierwsza kampania promuje przede wszystkim kremy liftingujące Soraya Liftensive, dostępne w kilku wersjach dla kobiet w trzech grupach wiekowych: 40+, 50+ i 60+. Reklamy podkreślają, że kosmetyki te zawierają unikalne składniki aktywne i dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

grafika

Działania reklamowe obejmują advertoriale w magazynach kobiecych wydawanych przez Wydawnictwo Bauer i Edipresse Polska oraz aktywności w internecie: reklamy display (w serwisach Agory i Grupy Zwierciadło) i inne działania (na portalach Onet.pl i WP.pl). Akcja potrwa do końca maja br.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która pozyskała to zlecenie w przetargu rozstrzygniętym w marcu br. Jest pierwszą zewnętrzną agencją reklamową pracującą dla marki Soraya.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (poprzednio działający pod nazwą Universal McCann).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę