Lightscape zajmie się obsługą public relations Avivy

Firma ubezpieczeniowa Aviva rozpoczyna współpracę na polskim rynku w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Lightscape zajmie się obsługą public relations Avivy
<!-- 1.555s --><!-- 1.4588s --><!-- 0.4833s -->

Agencja odpowiada za wsparcie Avivy w działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Z ramienia agencji działania koordynują Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.

Firmy nie podają, na jak długo została zawarta umowa o współpracy. Wcześniej ubezpieczyciel współpracował w zakresie obsługi public relations m.in. z agencją Edelman Polska, która niedawno zakończyła działalność operacyjną w Polsce.

Ubezpieczyciel w ub. tygodniu rozstrzygnął globalnie przetarg na obsługę mediową - zdecydował się kontynuować współpracę z ZenithOptimedia.

Aviva w ub.r. promowała swoją ofertę w kampaniach z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z