SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Link Mobility Group za 16 mln euro przejmuje SMSAPI

Spółka ComVision, właściciel marki SMSAPI, platformy do masowej wysyłki SMS, MMS i VMS, stała się częścią norweskiej spółki giełdowej Link Mobility Group. Firma została kupiona za 16 mln euro.

Article

Inwestycja ma umocnić pozycję SMSAPI w Polsce oraz pozwolić na dalszy rozwój poprzez dostęp do technologii takich jak RCS, a także wsparcie ekspansji serwisu na zagranicznych rynkach.

Założona w 2004 r. w Gliwicach firma ComVision została wyceniona na 16 mln euro. Należąca do niej marka SMSAPI, platforma oferująca usługi komunikacji mobilnej, posiada obecnie 40 proc. polskiego rynku A2P i obsługuje m.in. Jeronimo Martins, ING Bank Śląski, Big Star, PGE, Answear, W.Kruk i ponad 6 tys. innych polskich i zagranicznych klientów. W zeszłym roku za pośrednictwem platformy klienci wysłali 540 mln wiadomości, a liczba ta rośnie rok do roku o kilkadziesiąt proc.

Dzięki transakcji marka SMSAPI uzyska dostęp do bezpośrednich połączeń z operatorami GSM w większości europejskich krajów oraz będzie mogła wprowadzić do Polski nowe rozwiązanie komunikacji mobilnej, jakim jest RCS.

Link Mobility Group specjalizuje się w masowej wysyłce SMS, usługach mobilnych i rozwiązaniach z obszaru "data intelligence". Siedziba firmy znajduje się w Oslo. Spółka posiada także biura m.in. w Norwegii, Szwecji, Danii, Hiszpanii, Bułgarii i Niemczech. Notowana jest na norweskiej giełdzie. W 2016 r. zanotowała przychody na poziomie 924 mln norweskich koron (100 mln euro) oraz zysk EBIDTA w wysokości 122 mln koron (12,7 mln euro).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Link Mobility Group za 16 mln euro przejmuje SMSAPI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing