SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lisner: nudnym przekąskom mówimy stop!

W czerwcu, pod hasłem: "Nudnym przekąskom mówimy stop!", ruszyłaakcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner.

Targetem akcji są osoby pracujące zawodowo, poszukujące pomysłówna smaczny i pożywny lunch. Właśnie dlatego działania promocyjneprowadzone są w godzinach porannych w okolicach biurowców.

Na ulicach wybranych miast (Poznań, Kraków, Warszawa,Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin) hostessy wręczałyprzechodniom darmowe pakiety śniadaniowe zawierające sałatkę Greckąfirmy Lister.

Akcja samplingowa potrwa do końca lipca. Celem prowadzonychdziałań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatekwarzywnych Lisner, a także zbudowanie wizerunku firmy jako ekspertanie tylko od ryb, ale i od sałatek.

Dołącz do dyskusji: Lisner: nudnym przekąskom mówimy stop!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl