Lisner: nudnym przekąskom mówimy stop!

W czerwcu, pod hasłem: "Nudnym przekąskom mówimy stop!", ruszyłaakcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner.

bt
bt
Udostępnij artykuł:

Targetem akcji są osoby pracujące zawodowo, poszukujące pomysłówna smaczny i pożywny lunch. Właśnie dlatego działania promocyjneprowadzone są w godzinach porannych w okolicach biurowców.

Na ulicach wybranych miast (Poznań, Kraków, Warszawa,Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin) hostessy wręczałyprzechodniom darmowe pakiety śniadaniowe zawierające sałatkę Greckąfirmy Lister.

Akcja samplingowa potrwa do końca lipca. Celem prowadzonychdziałań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatekwarzywnych Lisner, a także zbudowanie wizerunku firmy jako ekspertanie tylko od ryb, ale i od sałatek.

bt
Autor artykułu:
bt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych