SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Lotos promuje swój napój energetyczny Dynamic w programie Navigator

Grupa Lotos zaczęła promocję napoju energetycznego Dynamic dostępnego wyłącznie na stacjach paliwowych tej firmy. Akcja dotyczy programu lojalnościowego Navigator.

Article

W ramach promocji przy zakupie napoju Dynamic dostaje się teraz dwa razy więcej punktów w programie lojalnościowym Navigator niż poprzednio: 20 pkt za jedną puszkę, a 100 pkt za czteropak.

Promocja potrwa do końca października. Ambasadorem reklamowym programu Navigator jest Kajetan Kajetanowicz, kierowca rajdowy sponsorowany przez Lotos

W połowie sierpnia br. Lotos poinformował, że wycofuje ze sprzedaży na swoich stacjach napój energetyczny Tiger, po fali krytyki, która spadła na markę i produkującą ją firmę Maspex, wskutek obraźliwego wpisu zamieszczonego na Instagramie 1 sierpnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lotos promuje swój napój energetyczny Dynamic w programie Navigator

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
Marka własna, ale rafineria przecież tego nie produkuje.
0 1
odpowiedź
User
Srubaa
Marka własna, ale rafineria przecież tego nie produkuje.


I jakie to ma znaczenie?
1 1
odpowiedź
User
Lony
No i wszystko jasne - chcieli się wybić na "bojkocie" Tigera, to tylko pokazuje jaka ta cała akcja była bezsensowna.
3 1
odpowiedź
User
Norbert
No i wszystko jasne - chcieli się wybić na "bojkocie" Tigera, to tylko pokazuje jaka ta cała akcja była bezsensowna.
jeszcze jakby rzeczywiście to planowali ;) Nie wiem skąd wam się takie rzeczy biorą..
1 1
odpowiedź
User
Tomek
Wycofują Tigera ? szkoda zawsze tam kupowałem :(
0 1
odpowiedź
User
Joannakról
No i wszystko jasne - chcieli się wybić na "bojkocie" Tigera, to tylko pokazuje jaka ta cała akcja była bezsensowna.
Ten cały bojkot to dla mnie jakieś nieporozumienie, i tak nic nie dał! I dobrze;) z byle czego robią niepotrzebną aferę. Jak by nie było innych problemów.
1 1
odpowiedź
User
natalka77
Dla mnie dziwne że ludzie dopiero po tygodniu od dodania wpisu na instagramie zaczęli się burzyć. Co wcześniej nie widzieli? Lotos jeszcze pewnie będzie tego żałował że wycofuje ten produkt ale przynajmniej sklepy itp. zarobią. Bo nie wierzę że ludzie przestaną kupować, to dobra znana marka.
1 1
odpowiedź
User
zołłłłza
Jak to mówią konkurencja nie śpi. Już wiadomo dlaczego tiger został wycofany. A ja i tak wolę tigera.
1 1
odpowiedź
User
katarzyna
hahaha.... to sobie wymyślili.... a ja i tak wolę tigera ;)
2 1
odpowiedź
User
inga
Niezły numer. Ciekawe czy sobie to wcześniej wymyślili. Trochę słabo w sumie.
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry