SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LPP zwiększa liczbę sklepów w których klienci będą mogli oddać używaną odzież

Grupa LPP od ponad roku prowadzi w swoich salonach zbiórkę używanej odzieży. Od września br. zwiększyła liczbę sklepów, gdzie klienci mogą oddać ubrania z dowolną metką. Kontenery pojawią się w 30 salonach marek House oraz Mohito.

Article

Klienci, którzy odwiedzali sklepy marki Reserved, należącej do LPP od ponad roku mogą oddawać używane ciuchy do pojemników ustawionych w salonach. W związku z akcją, od początku jej trwania do potrzebujących trafiło już ponad półtorej tony ubrań.

Anna Miazga, koordynatorka ds. CSR w LPP podkreśla, że z jednej strony dzięki akcji można wspierać osoby potrzebujące, z drugiej to „bardzo ważny aspekt działań proekologicznych”.

- Ubrania dostają w ten sposób drugie życie. Tym bardziej cieszymy się, że nasza akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem i tyle osób zdecydowało się skorzystać z możliwości przyniesienia do naszych salonów ubrań zamiast wyrzucania ich na śmietnik. Efekty prowadzonej już ponad rok zbiórki są obiecujące, dlatego zdecydowaliśmy się od września tego roku rozszerzyć projekt o kolejnych 30 salonów naszych marek House i Mohito - tłumaczy Anna Miazga.

Pojemniki na używaną odzież znajdą się w salonach marek House i Mohito w centrach handlowych, w  większości dużych miast w Polsce. Podobnie jak w przypadku zbiórki w sklepach Reserved - ubrania trafią do potrzebujących za pośrednictwem Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta, które prowadzi noclegownie dla bezdomnych w całej Polsce. - Współpraca z organizacją opiekującą się na co dzień osobami w trudnej sytuacji życiowej to dla nas gwarancja, że wszystkie przekazane przez naszych klientów ubrania trafią do tych, którzy tego naprawdę potrzebują. Nagroda, którą otrzymaliśmy to dla nas bardzo miłe wyróżnienie, ale też potwierdzenie, jak ważne są inicjatywy odpowiadające na realne potrzeby osób z naszego otoczenia - dodaje Miazga.

Pełna lista salonów LPP, gdzie można obecnie zostawić używaną odzież: Białystok – Altrium - Reserved; Bydgoszcz - Focus Park – Mohito; Częstochowa - Galeria Jurajska - Reserved, House; Gdańsk    Forum - Reserved, House, Mohito; Galeria Morena – Reserved; Galeria Bałtycka – Reserved; Gdynia    Riviera – Reserved; Katowice - Silesia City Center – Reserved; Galeria Katowicka – Reserved; Kielce - Galeria Echo – House; Koszalin - Atrium    Mohito; Kraków - Galeria Krakowska – Reserved; Serenada - Reserved, Mohito; Bonarka City Center - House, Mohito; Lublin – Felicity, Reserved; Tarasy Zamkowe - House, Mohito; Łódź    Manufaktura - Reserved, House, Mohito; Nowy Sącz – Trzy Korony – Mohito; Opole - Solaris Center – House; Karolinka – Mohito; Turawa Park – Mohito; Poznań - Posnania - Reserved, House, Mohito; Radom – Słoneczna – Reserved; Rzeszów - Galeria Rzeszów – House; Szczecin     - Galaxy - House, Mohito; Galeria Kaskada – Mohito; Tarnów - Gemini Park – Tarnów – House; Toruń    - Atrium Copernicus – Reserved; Warszawa - Wola Park    - Reserved; Złote Tarasy – Reserved; DTC Sawa – Reserved; Arkadia House; Galeria Północna – Mohito, Promenada – Mohito; Wrocław - Magnolia Park - Reserved, Mohito; Wroclavia - House, Mohito. Szczegóły akcji można znaleźć na stronie: lppmore.com.

LPP SA jest polską firmą, która działa na rynku od ponad 25 lat. Prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje na 24 rynkach. Grupa zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży w 12 krajach Europy.

W I kwartale 2019 roku LPP zanotowało 1,51 mld zł przychodów sprzedażowych, o 12,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie koszt własny sprzedaży poszedł w górę z 855,8 mln zł do 1,02 mld zł, koszty sklepów i dystrybucji - z 378,8 do 384,9 mln zł, a koszty ogólne - ze 150 do 157 mln zł. W konsekwencji strata operacyjna firmy wzrosła z 48,22 do 64,45 mln zł, a strata netto - z 14,9 do 69,86 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LPP zwiększa liczbę sklepów w których klienci będą mogli oddać używaną odzież

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vitapl
Fantastyczna wiadomość dla ludzi którzy potrzebują tych ubrań. każda pomoc jest na wagę złota.
0 0
odpowiedź
User
peaf
Bardzo ładna idea. Też chętnie zostawiam w ich sklepach stare ubrania.
0 0
odpowiedź
User
Michalina
Dobrze wiedzieć. Na pewno oddam jak będę robiła porządki w szafie.
0 0
odpowiedź