Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju

W maju 2021 roku zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Lubella liderem

W majowym zestawieniu na pierwszym miejscu znalazła się reklama makaronu Lubella, w którym znany powszechnie ryczący lew z filmów wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer został zamieniony na kurę nioskę. W klipie wystąpiły także członkinie zespołu muzycznego Jarzębina, które wykonały nową wersję piosenki Coco Jamboo, promującą makarony marki Lubella, przy produkcji których wykorzystuje się jaja kur z wolnego wybiegu. Agencją kreatywną, która wyprodukowała klip była agencja Feeders, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

 

Na drugim miejscu w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w maju znalazło się wideo Nasz pierwszy ElektroMOD: Premiera Opla Manta GSe - reklama elektrycznego Opla Manta GSe. W klipie występuje „przodek” Manty, czyli klasyczny model z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku.

 

Ostatnie miejsce podium to Marshmello x 2021 UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi. Reklama, w której wystąpił słynny artysta oraz piłkarze (między innymi Lionel Messi i Paul Pogba), była elementem promocji ceremonii otwarcia finału UEFA Champions League w Porto. Produkcja powstała przy współpracy z Pepsi. Za kreację odpowiada agencja We Are Social, zakup mediów należał do OMD.

 

Czwarte i piąte miejsce zestawienia to reklamy, za których kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom. W obu przypadkach była to reklama sieci komórkowej Play.

Na czwartym miejscu uplasowało się wideo Ciesz się rozrywką w domu z telewizją od Play | Netflix na 12 miesięcy w prezencie, w którym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka.

 

Majową listę TOP 5 zamyka reklama, która znalazła się również w poprzednim zestawieniu - mowa o wideo Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie! z udziałem aktorki Anny Muchy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]