Łukasz Kalbarczyk: z Ataxo do firmy Netizens

Łukasz Kalbarczyk objął stanowisko marketing engineera w firmie Netizens. Będzie odpowiedzialny m. in. za promocję i marketing.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Kalbarczyk jest związany z branża reklamową od 2009 roku. W 2012 roku jako specjalista SEO realizował kampanie w wyszukiwarkach dla klientów Ataxo.

Wcześniej był PR Managerem w OS3 multimedia, a w agencji Marketing Online zajmował się doradztwem przy reklamowych kampaniach i doborem metod pomiaru efektów kampanii.

Komentarze (0)
akcjonariusz
4 lata temu

Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.

Budek
4 lata temu

On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.

Ważniak
4 lata temu

To bardzo ważna informacja. Dziękuję

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"