ROZWIŃ

Łukasz Pytlewski nowym szefem działu danych i analiz Proxi.cloud

Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud, gdzie objął stanowisko head of data.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Łukasz Pytlewski nowym szefem działu danych i analiz Proxi.cloud
Łukasz Pytlewski

Łukasz Pytlewski będzie odpowiadał za rozwój unikalnych produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną.

– Odpowiadam za rozwój produktów analitycznych opartych o dane geolokalizacyjne. Oferują one unikalne możliwości pomiaru efektywności prowadzonych działań marketingowych. Dostarczają również użytecznych insightów, pozwalających lepiej rozumieć zachowanie konsumentów w świecie offline – komentuje Łukasz Pytlewski.

Pytlewski ma ponad 18-letnie doświadczenie w zakresie budowania, rozwijania oraz integrowania produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzenia procesów zarządzania danymi. Prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich. Zdobył doświadczenie, m.in. rozwijając kompetencje analityczne dla agencji GroupM, a także prowadząc projekty doradcze w Accenture.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (2)
analityk
2 lata temu

Czyli w Accenture nie za fajnie było

Nika
2 lata temu

Czy ktoś wie czym zajmuje się ta firma?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów