Łukasz Warzecha stracił drugą audycję w Polskim Radiu 24. „Uzasadnienia nie podano, odgadnijcie je sami”

Publicysta Łukasz Warzecha nie będzie już prowadził w Polskim Radiu 24 coniedzielnej audycji „Wróżenie z Faktów”. Podkreśla, że zrezygnowano ze współpracy z nim nagle, nie podając przyczyny.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Warzecha prowadził „Wróżenie z Faktów” od 2016 roku. Co niedzielę, zapraszał publicystów i - analizując bieżące wydarzenia – rozmawiał z nimi o tym, co może przynieść kolejny tydzień. Audycja nadawana była o godz. 18.06 do 19.00, ostatnie wydanie Warzecha poprowadził w minioną niedzielę 10 listopada. Gośćmi byli Mariusz Gierej z portalu mPolska24.pl oraz Karol Gac z serwisu DoRzeczy.pl.

Polskie Radio umieściło kolejną audycję Łukasza Warzechy w ramówce na niedzielę, 17 listopada. Ale we wtorek Warzecha poinformował, że stacja znienacka podziękowało mu za współpracę i kolejnych audycji już nie będzie. - Nie podano mi żadnego uzasadnienia, muszą je sobie Państwo sami odgadnąć. Wszystkim słuchaczom mojej audycji oraz wielu jej gościom bardzo dziękuję - napisał publicysta na Twitterze.

Polskie Radio nie odpowiedziało na razie na nasze pytanie, dlaczego zakończono współpracę z Łukaszem Warzechą ani co zastąpi w ramówce jego program.

To drugi  ostatni już program Łukasza Warzechy zdjęty z anteny Polskiego Radia 24. W listopadzie 2018 roku z ramówki zniknęła wtorkowa audycja „Szukając dziury w całym”. Była emitowana przez niemal cztery lata.

W styczniu br. Łukasz Warzecha po pięciu latach przerwy wznowił współpracę z dziennikiem „Fakt”. Natomiast w sierpniu br. przeniósł swoje felietony internetowe z Wirtualnej Polski do Onetu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cezary-gmyz-lukasz-warzecha-znow-przytulony-przez-niemiecki-fakt-warzecha-gmyz-to-juz-moj-byly-kolega,7170854338135681a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day