Luty 2009: TVN24 liderem, rośnie oglądalność Disney Channel iPolsat News

W lutym 2009 roku telewizja TVN24 była zdecydowanym liderem stacjitematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci oraz sportowywidzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się zrankingiem top 40 stacji tematycznych w raporcie portaluWirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem kanałów tematycznych w lutym 2009 roku była telewizjaTVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,23 punktu proc. do poziomu 3,17 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel - zyskał 0,26 punktu proc. (0,98 proc.),awansując jednocześnie na pozycję lidera kanałów dziecięcych (tużza nim Mini Mini i Jetix).

Na trzecim miejscu znalazł się AXN , który zanotował wzrost o0,15 punktu proc.

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali VivęPolska (za nią 4 fun TV i MTV) a sportowych Eurosport (0,69 proc.udziału w rynku - 0,67 proc. przed rokiem).

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału wrynku.

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24.

t

t

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja