SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Macademian Girl nową gospodynią „Pytania na śniadanie”. Program poprowadzi w duecie z Robertem El Gendy

Do zespołu morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” dołączy Macademian Girl. Będzie ona regularnie współprowadzić letnie wydania magazynu w duecie z Robertem El Gendy, który już bywał gospodarzem programu.

Tamara Gonzalez Perea i Robert El Gendy; fot. TVP Article

Macademian Girl to pseudonim artystyczny Tamary Gonzalez Perea, która jest dziennikarką, blogerką i stylistką. Prowadzi bloga o tematyce modowej macademiangirl.com.

Nowa gospodyni „Pytania na śniadanie” pojawiała się już wiele razy w magazynie w roli gościa.

Tamara Gonzalez Perea będzie regularnie współprowadzić letnie wydania magazynu w duecie z Robertem El Gendy, który już bywał gospodarzem programu.

W drugiej połowie marca br. z Telewizją Polską rozstała się Joanna Racewicz. Krótko przed tym została odsunięta od prowadzenia „Pytania na śniadanie” w TVP. Jak informowano w połowie kwietnia, dziennikarka zastanawia się nad pozwaniem Telewizji Polskiej w związku z okolicznościami zwolnienia jej przez firmę. - Nie wiem, czy ludzie, którzy pracują w programach informacyjnych, wierzą, że uprawiają uczciwe dziennikarstwo. Czy na koniec dnia mogą przed lustrem spokojnie spojrzeć sobie w oczy? Media publiczne zawsze były zależne od władzy - powiedziała w rozmowie z „Newsweekiem”.

W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2018 roku średnia oglądalność magazynu „Pytania na śniadanie” (emisja codziennie o godz. 7.55, do 2 marca br. o 8.00) wyniosła 504 tys. osób przy 9,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 9,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,71 proc. w grupie 16-59.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Macademian Girl nową gospodynią „Pytania na śniadanie”. Program poprowadzi w duecie z Robertem El Gendy

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ds
Aha
12 5
odpowiedź
User
Ron
Kolorowo...jak by to nie tvp.
11 5
odpowiedź
User
ss
Co robi się kiedy oglądalność spada? Zatrudnia się szafiarkę na dziennikarkę! Jakby w TVP brakowało dziennikarzy...
13 9
odpowiedź
User
Rita Tita
Tamara to jedyna blogerka modowa, która jest bardzo inteligentną dziewczyną. W porównaniu do innych "lal" wypada bardzo dobrze. To ciekawy ruch ze strony TVP. Trochę świeżości przyda się w programie.
23 5
odpowiedź
User
Brawo KURA!
Z tych szafiarek najmadrzejsza i najmniej pretensjonalna.


Także dobry wybór.

Ale żeby tak do telewizji Kurskiego :O Cymbalki popierający PO, Nowoczesną i inne mutacje Platformy pewnie zdziwieni. A te dziewczynki, ktore czytają te s zafiarki to jest właśnie z domów gdzie głosuje się za nowoczesnością w stylu Sławków Nowaka i Nitrasa.
Także Kura wbił niezły klin w ich uprzedzenia.

Kura jeszcze nieraz Was zaskoczy. Jak z sukcesem Korony królów.
12 9
odpowiedź
User
ana
Fajnie . Gdyby nie ta monobrew pan prowadzącego :-)
2 3
odpowiedź
User
Sisi
Rozumiem, że zamknie bloga i rozwiąże kontrakty na lokowanie produktów - żeby nie stawiać TVP w niezręcznej sytuacji?
18 1
odpowiedź
User
m.
W takim towarzystwie to i blogerka modowa bedzie sie wyrozniac i blyszczec. Bo co do jej inteligencji i przebojowosci nie ma wątpliwosci. Dwie pogodynki i sympatyczna ale z dykcja wykluczajaca z TV Marceliną. Albo zawsze najmądrzejszą Richardson (legendarne starcie z Bosakiem). No i prowadzący zdegradowany i tam wrzucony, bo w sporcie był jeszcze słabszy. Dziennikarstwo i TVP no nijak i na żadnej płaszczyznie nie chca isc w parze. Ale w TVP inne rzeczy ważniejsze.
3 0
odpowiedź
User
B
Najsłabsza para prowadzących to egzaltowana, rozwrzeszczana Marzenka i krygujący się Kammel. Czekam z utęsknieniem na zmianę tej pary.
3 3
odpowiedź
User
xxx
To w już nie ma polskich dziennikarzy? Repolonizacja mediów zdaniem tow. Kurskiego?
1 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing