SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Klaś: z Ogilvy & Mather Advertising na dyrektora strategicznego w GPD Agency

Maciej Klaś objął w GPD Agency stanowisko dyrektora strategicznego zwolnione przez Ewę Sieńkowską. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Ogilvy & Mather Advertising, Havas Worldwide Warsaw i DEMO Effective Launching.

Poprzednio Klaś przez półtora roku pracował jako senior strategic planner w Ogilvy & Mather Advertising. Wcześniej przez rok pełnił już taką funkcję w GPD Agency, a także przez dwa lata w Havas Worldwide Warsaw. Ponadto przez ponad cztery lata był strategy planning directorem w DEMO Effective Launching.

Zajmował się obsługą taki marek jak Lech, Orlen, Allegro, Żywiec, Allianz, Philips, Citroën, Kulczyk Silverstein Properties, Auchan, Vichy, Bobovita, Bebiko, Bebilon, Hortex, Lubella i Raiffeisen Polbank. W zakresie marketingu terytorialnego współtworzył strategie komunikacji dla Gdańska, Radomia, Łodzi, Augustowa oraz województwa podkarpackiego. Jest jednym z autorów dokumentu „Zasady komunikacji marki Polska”, przygotowanego dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych i przyjętego przez Radę Promocji Polski.

Poprzednio dyrektorem strategicznym w GPD Agency była Ewa Sieńkowska. Odeszła ona z firmy z końcem ub.r.

Dołącz do dyskusji: Maciej Klaś: z Ogilvy & Mather Advertising na dyrektora strategicznego w GPD Agency

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brawo
Brawo
odpowiedź