Maciej Ufnalewski i Piotr Wronek z Scholz & Friends do Szwejkowskiego

Team kreatywny Maciej Ufnalewski i Piotr Wronek dołączył do agencji Szwejkowski. Poprzednio pracowali wspólnie w Scholz & Friends Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Maciej Ufnalewski (na zdjęciu z lewej) w agencji reklamowej Szwejkowski objął stanowisko dyrektora kreatywnego, a Piotr Wronek – senior copywritera. Ostatnio pracowali razem w Scholz & Friends Warszawa, obsługując klientów i marki takie jak m.in. PKO BP, Mercedes-Benz, Tchibo, Mr. Snaki, Fundacja Viva! i Polska Akcja Humanitarna.

grafika

Ufnalewski i Wronek tworzą duet kreatywny od ponad półtora roku. Na swoich kontach mają wyróżnienia w konkursach reklamowych takich jak Kreatura, Złote Orły, Golden Arrow czy Effie.

Komentarze (1)
olo
12 lat temu

diabeł wyrobiłeś się

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek