Piotr Kozłowski zajmie się działem Made in China na Moto.pl

W serwisie Moto.pl (Agora) uruchomiono sekcję Made in China. Jednym z jej redaktorów będzie Piotr Kozłowski, który wrócił do zespołu Moto.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Kozłowski zajmie się działem Made in China na Moto.pl
Piotr Kozłowski

- Chiny to największy rynek motoryzacyjny na świecie. Kolejni chińscy producenci planują debiut w Europie. Chcemy przyglądać się tym trendom i dostarczać naszym czytelnikom wiedzę na temat najważniejszych chińskich marek. Nie można pisać o biznesie w branży motoryzacyjnej, pomijając Państwo Środka - mówi Piotr Kozłowski.

Kozłowski wrócił do redakcji Moto.pl po ponad rocznej przerwie. W tym czasie pracował jako analityk i reasercher w agencji OneMulti.

Wcześniej był związany z Moto.pl przez ponad 6 lat, jako redaktor i wydawca zajmował się głównie tematyką związaną z rynkiem i prawem drogowym. Pracował także jako redaktor w dziale analiz „Gazety Wyborczej" (BiQdata.Wyborcza.pl) i tworzył własny serwis z dziennikarstwem danych.

- Bardzo się cieszę, że zespół Moto.pl wzmocni doświadczony redaktor, który dobrze zna nasz serwis i branżę motoryzacyjną - komentuje Tomasz Korniejew, dyrektor serwisu Moto.pl. - W obecnych czasach dużo się dzieje w biznesie motoryzacyjnym, a Moto.pl jako serwis opiniotwórczy chętnie podejmuje tę tematykę. Wzmocnienie redakcji w obszarze biznesowym to jeden z kroków na drodze rozwoju Moto.pl - dodaje Korniejew.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa