SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)

W ub.r. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanie największe wzrosty tych przychodów osiągnęły „Świat Kobiety” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotowała „Polityka”.

Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe magazynów zwiększyły się w skali roku o 11,3 proc. bez autopromocji, a o 12 proc. - z uwzględnieniem autopromocji. Natomiast wydatki na autopromocję wzrosły o 19,7 proc.

>>> „Tygodnik Powszechny” 29 proc. w górę, „Gość Niedzielny” liderem

Wśród czołowych czasopism zdecydowanie największe wzrosty wpływów reklamowych rok do roku zanotowały dwa tytuły Wydawnictwa Bauer: „Świat Kobiety” - 88,6 proc., oraz „Twój Styl” - 67,6 proc. Z kolei „Wprost” (AWR Wprost) zarobiło z reklam 31,3 proc. więcej niż rok wcześniej, „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) - 21,2 proc. więcej, „Viva!” (Edipresse Polska) - 17,3 proc. więcej, a „Gala” (G+J Polska) - 16,9 proc. więcej.

Przychody „Party” (Edipresse Polska) w skali roku wzrosły o 2,2 proc., za to w przypadku „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska), „Claudii” (G+J Polska) i „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) - minimalnie spadły, odpowiednio o 1,2, 1,8 i 4 proc. Natomiast „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam aż o 11,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  2011 2010
Newsweek Polska 122 112 714 zł 123 580 556 zł
Wprost 112 515 466 zł 85 705 552 zł
Tele Tydzień 107 771 601 zł 88 899 998 zł
Twój Styl 104 435 563 zł 62 308 878 zł
Viva! 87 046 615 zł 74 217 702 zł
Polityka 77 107 236 zł 87 337 752 zł
Claudia 61 591 995 zł 62 720 136 zł
Gala 51 572 700 zł 44 129 087 zł
Przyjaciółka 48 673 394 zł 50 669 906 zł
Świat Kobiety 48 194 665 zł 25 558 113 zł
Party 43 761 196 zł 42 832 086 zł
monitorowane tytuły razem 2 631 238 042 zł 2 363 181 226 zł
 
monitorowane tytuły razem - z autopromocją 2 884 817 649 zł 2 575 031 923 zł
monitorowane tytuły razem - autopromocja 253 579 607 zł 211 850 697 zł


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marina
gala jest nudna
8 8
odpowiedź