SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny luksusowe tracą czytelników. "Harper's Bazaar" przed "Elle" i "InStyle"

W marcu 2013 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił “Hot Moda & Shopping”. Marzec na plusie zakończył jedynie “Shape”, a "Harper's Bazaar" zadebiutował na miejscu dziewiątym.

Liderem sprzedaży ogółem wśród pism luksusowych pozostał “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika w marcu 2013 roku wyniosła 193 989 egz., po spadku względem marca 2012 roku o 1,36 proc.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 163 950 egz. Jego sprzedaż ogółem zmalała o 24,70 proc.

Na trzecią pozycji znalazł się miesięcznik “Joy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła jednak o 12,85 proc. do 106 758 egz.

Debiutujący na rynku w marcu br. magazyn "Harper's Bazaar" uplasował się w zestawieniu na miejscu dziewiątym z wynikiem 59 873 egz. Tytuł zanotował minimalnie wyższą sprzedaż ogółem niż mający podobny charakter magazyn "Elle" (Grupa Burda; 59 826 egz.). wyprzedził też "InStyle" (Grupa Burda; 55 355 egz.).

Największy spadek, wynoszący 28,11 proc., zanotował plasujący się na szóstej lokacie magazyn shoppingowy “Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 76 408 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował czwarte miejsce.

W zestawieniu zyskał będący na ostatnim miejscu miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). Jego wynik poszedł do góry o 9,74 proc. do 23 982 egz.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

193 989

196 660

Avanti

163 950

217 728

Joy

106 758

122 500

Zwierciadło

82 864

84 635

Pani

80 905

83 305

Hot Moda & Shopping

76 408

106 286

Glamour

73 569

76 151

Cosmopolitan

67 094

88 465

Harper's Bazaar

59 873

-

Elle

59 826

67 405

In Style - Edycja Polska

55 355

71 390

Uroda

35 788

42 793

Shape

23 982

21 853

 

W marcu 2013 roku w porównaniu do lutego br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 58,14 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Avanti”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Shape” (Marquard Media Polska) - było to 30,86 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

marzec

luty

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

193 989

232 460

Avanti

163 950

103 671

Joy

106 758

78 617

Zwierciadło

82 864

81 831

Pani

80 905

81 701

Hot Moda & Shopping

76 408

-

Glamour

73 569

79 880

Cosmopolitan

67 094

71 122

Harper's Bazaar

59873

-

Elle

59 826

57 303

In Style - Edycja Polska

55 355

60 395

Uroda

35 788

37 998

Shape

23 982

34 684

Dołącz do dyskusji: Magazyny luksusowe tracą czytelników. "Harper's Bazaar" przed "Elle" i "InStyle"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szwajcarka
To po prostu straszne, te wszystkie spadki!
12 9
odpowiedź
User
d
W kazdym tej Badziewnej smieciowej gazetce jest to samo bylo to samo bedzie to samo
12 12
odpowiedź
User
czyelnik
od kiedy Avanti, Hot Moda & Shopping czy Shape to magazyny LUKSUSOWE?!?!?!?????
15 8
odpowiedź